Elérkezett a legérdekesebb alkalom: videó konferencia és közös játék.
Ahhoz képest, hogy két hétig kerestük a megfelelő időpontot, ez a foglalkozás pillanatok alatt lezajlott. Valahogy úgy, mint a vasárnapi ebéd: sokkal tovább tart megfőzni, mint megenni. Meg kell említenem, hogy ez a kapcsolat nem jött volna létre, ha az iskola vezetése, és a kollégák, akiknek az óráját érintette egy terem- vagy óracsere, nem segítették volna munkánkat minden tekintetben.
Először tehát kapcsolódtunk. A tanári géppel beléptünk webkonferencia terembe és kivetítettük, kihangosítottuk. Mobil eszközről is belépve az osztályt is tudtuk közvetíteni. Azt hiszem, ez volt az egyik legérdekesebb momentum. Az ilyen alkalmakkor óhatatlanul vannak holtidők, és ezek alatt a tanulók a tanári gép megosztott videóján keresztül integettek, mutogattak egymásnak, rajzoltak a táblára - mint a kisgyerekek! Jó volt nézni!
Az első feladat a logó elkészítése volt. Ez egy olyan szófelhő lesz, mi a tanulók válaszaiból készül a Mentimeter alkalmazással arra a kérdésre, hogy mi teheti élvezetesebbé az iskolai tantárgyak tanulását. Tinédzserekről van szó, de a "semmivel" előtt mégis a "játékkal" győzött!
A második feladat egy Socrative kvíz verseny. A kvíz kérdések a résztvevők városairól szóltak. Minden csapat külön versenyzett, de az azonos színűek segíthettek egymásnak, hiszen a saját városát, országát a többség felismerte, és a fórumon megüzenhette a jó megoldást. Az pedig természetes velejárója a kommunikációnak, hogy ha létrejön, már nemcsak a feladatokról van szó.
A célt elértük, a jég megtört 😀.
Ahhoz képest, hogy két hétig kerestük a megfelelő időpontot, ez a foglalkozás pillanatok alatt lezajlott. Valahogy úgy, mint a vasárnapi ebéd: sokkal tovább tart megfőzni, mint megenni. Meg kell említenem, hogy ez a kapcsolat nem jött volna létre, ha az iskola vezetése, és a kollégák, akiknek az óráját érintette egy terem- vagy óracsere, nem segítették volna munkánkat minden tekintetben.
Először tehát kapcsolódtunk. A tanári géppel beléptünk webkonferencia terembe és kivetítettük, kihangosítottuk. Mobil eszközről is belépve az osztályt is tudtuk közvetíteni. Azt hiszem, ez volt az egyik legérdekesebb momentum. Az ilyen alkalmakkor óhatatlanul vannak holtidők, és ezek alatt a tanulók a tanári gép megosztott videóján keresztül integettek, mutogattak egymásnak, rajzoltak a táblára - mint a kisgyerekek! Jó volt nézni!
Az első feladat a logó elkészítése volt. Ez egy olyan szófelhő lesz, mi a tanulók válaszaiból készül a Mentimeter alkalmazással arra a kérdésre, hogy mi teheti élvezetesebbé az iskolai tantárgyak tanulását. Tinédzserekről van szó, de a "semmivel" előtt mégis a "játékkal" győzött!
A második feladat egy Socrative kvíz verseny. A kvíz kérdések a résztvevők városairól szóltak. Minden csapat külön versenyzett, de az azonos színűek segíthettek egymásnak, hiszen a saját városát, országát a többség felismerte, és a fórumon megüzenhette a jó megoldást. Az pedig természetes velejárója a kommunikációnak, hogy ha létrejön, már nemcsak a feladatokról van szó.
A célt elértük, a jég megtört 😀.
Comments
Post a Comment